Profilo di Christiaan

Christiaan
Rispondi entro due ore

Affittato già 12 volte

Fiducia & Sicurezza


Indirizzo email verificato

Telefono intervistato dal team Goboony

Numero di cellulare verificato

Ciao, sono Christiaan!

utrecht, Paesi Bassi – Membro dal gennaio 2022

Chris e Mary. Amo viaggiare. Camper convertito io stesso durante la corona.

5 recensioni

Wim En Sadhura Wim En Sadhura

Visualizza questo testo in Italiano

De week met de camper van Christiaan en Maria is ons zeer goed bevallen. We hebben veel kunnen leren over hoe het is om met een basic camper op pad te zijn. De vakantie begint al op het moment dat je wegrijdt! Heerlijk 🥰 Ottobre 2024
Saskia Saskia

Visualizza questo testo in Italiano

Drie dagen voor vertrek ging de camper van onze keuze helaas kapot en werd onze oorspronkelijke boeking geannuleerd. Veel stress dus, maar gelukkig was de camper van Christiaan en Maria beschikbaar en mochten we hem meenemen op onze trip naar Schotland. Toen vervolgens ook onze boottocht (dankzij storm Babet) werd afgezegd, hebben we nog eens extra een beroep moeten doen op hun flexibiliteit. Duizend maal dank daarvoor, want het werd uiteindelijk de meest fantastische roadtrip ooit! We hebben van begin tot einde genoten van 'ons' huis op wielen. Fijn ook dat we onderweg konden appen/ overleggen toen we wat vragen hadden. Ottobre 2023
Lianne Lianne

Visualizza questo testo in Italiano

Wij zijn 3 weken de wildernis van Zweden in geweest met deze camper. Het was een heel knusse bus met een heerlijk bed en ontzettend veel opbergruimte. Alles wat je nodig hebt voor een off grid reis, is aanwezig. Ook konden we gebruik maken van de SkyttellPASS van Christiaan en Maria. Erg handig voor de tol in Scandinavië. Verder zijn Christiaan en Maria erg vriendelijk en goed bereikbaar. Een aanrader! Settembre 2023
M. M.

Visualizza questo testo in Italiano

15 dagen gebruik mogen maken van deze top camper. Door zonnepanelen zelfvoorzienend, dat geeft je echt het vrije gevoel. Zeker voor herhaling vatbaar. Settembre 2022
Nienke Nienke

Visualizza questo testo in Italiano

Hele mooie, fijne bus! Fijn groot bed met goede matras, keukentje met alles wat je nodig hebt en door de zonnepanelen heb je altijd stroom, top! Wij zijn ermee naar Denemarken geweest met een baby van 3 maanden, dat ging prima! (Baby heeft in reiswiegje geslapen die op het bankje in de bus paste.) Christiaan en Maria zijn heel aardig en prettig in de communicatie. Wij mochten vooraf al even komen kijken om te checken of het zou passen met de kleine, heel fijn. Ze hebben van de bus echt een plaatje gemaakt, aanrader om mee op vakantie te gaan! Agosto 2022