Profilo di Harry En Irma

Harry En Irma
Risposte entro un'ora

Affittato già 17 volte

Fiducia & Sicurezza


Indirizzo email verificato

Telefono intervistato dal team Goboony

Numero di cellulare verificato

Ciao, sono Harry En Irma!

Meppel , Paesi Bassi – Membro dal maggio 2025

Siamo Harry e Irma Donker. Andiamo in campeggio da 13 anni e abbiamo visitato molti paesi in Europa. Prima insieme ai nostri due figli e ora principalmente da noi due e dal nostro cane Bowie.

Ci piace viaggiare senza sapere cosa vedremo il giorno dopo e dove passeremo la notte. Ci piace andare in Italia, ma ora che viaggiamo di più in coppia, ci attraggono anche paesi come la Scozia, l'Irlanda e la Norvegia.

Anche i nostri figli adesso vogliono viaggiare in vacanza e hanno optato per il campeggio. Ecco perché abbiamo acquistato un altro camper-pullman, che loro potranno utilizzare ma che noi vorremmo anche noleggiare. Si tratta di un Mercedes Vito Buscamper del 2011. Noi viaggiamo con un Hymer B678 del 2012, che però non è in affitto.

Non vediamo l'ora di incontrarvi come inquilini.

Cordiali saluti,

Harry e Irma

6 recensioni

Wobbina Wobbina

Visualizza questo testo in Italiano

Onze eerste ervaring met het huren van een camper was super positief! Irma, Harry en Stijn zorgden meteen voor een ontspannen sfeer en gaven een duidelijke uitleg, waardoor het allemaal heel vertrouwd voelde. We hebben drie fijne dagen gehad waarin we echt hebben kunnen proeven aan het camperleven. De camper zelf was misschien niet heel groot, maar juist daardoor heel praktisch en van alle gemakken voorzien. Voor ons zeker een aanrader! Maggio 2026
Ruth Ruth

Visualizza questo testo in Italiano

Dit is vakantie vieren, flexibel in tijd van ophalen en brengen, duidelijke instructie voor een fijne camperervaring en mogelijkheid tot nalezen, een fijne topper, kookgerei en alles wat verder helpt bij het camperen is ' on board'. Wij maakten een rondje 11-steden en hebben genoten. Maggio 2026
Coen Coen
Erica Erica

Visualizza questo testo in Italiano

Mijn eerste ervaring met een camper en met het camping leven. Maar wat heb ik genoten! De camper van Harry en Irma was op en top compleet en ik heb heerlijk geslapen op het comfortabele bed. Van tevoren werd alles duidelijk uitgelegd door Harry dus ik ging vol vertrouwen op pad. Echt een aanrader! Settembre 2025
Anja Anja

Visualizza questo testo in Italiano

Wij en onze pup hebben de camper van Harry en Irma gehuurd voor 2 weken. Dit om uit te zoeken of reizen met een camper voor ons en met hondje iets voor ons zou zijn. Nou, is heel erg goed bevallen. We zijn naar de Jura geweest. Op kleine campings overnacht. Helaas vanwege code oranje, daar weg moeten gaan. De camper is klein met alles erop en eraan. Meer heb je niet nodig. Het is zeker voor herhaling vatbaar. Tom , Anja en Tjibbe Luglio 2025
Sandra Sandra

Visualizza questo testo in Italiano

Wij hebben genoten van ons weekend weg! De overdracht ging vlot en was duidelijk. We zijn naar Harlingen geweest, via de toeristische route. De buscamper is klein, maar ook zeer compleet. Geweldig hoe alles in de ruimte was weggewerkt. Giugno 2025