Profilo di Paul & Christel

Paul & Christel
Risposte entro un'ora

Affittato già 15 volte

Fiducia & Sicurezza


Indirizzo email verificato

Telefono intervistato dal team Goboony

Numero di cellulare verificato

Ciao, siamo Paul & Christel!

Emmen, Paesi Bassi – Membro dal dicembre 2024

Ciao, siamo Paul e Christel Weigand, due entusiasti viaggiatori in camper di 57 e 58 anni. La nostra avventura è iniziata sette anni fa quando nostro figlio, che all'epoca aveva 21 anni, partì per la Nuova Zelanda. Aveva già un camper lì e quando siamo andati a trovarlo abbiamo fatto insieme un indimenticabile tour di quattro settimane attraverso paesaggi mozzafiato. Quell’esperienza – viaggiare e pernottare in camper – ci ha ispirato e ha gettato le basi per il nostro amore per la vita in camper.

Da allora, siamo stati completamente convinti della libertà e dell'avventura che il viaggio porta con sé. Le nostre mete preferite sono le montagne della Scandinavia e le Dolomiti. La pace, lo spazio e la natura impressionante ci regalano la massima sensazione di relax.

Recentemente abbiamo fatto un grande passo insieme: abbiamo acquistato un camper! Ma non volevamo tenere questa esperienza solo per noi stessi. Per questo motivo abbiamo deciso di noleggiare il nostro camper, affinché altri viaggiatori possano godersi il divertimento e la libertà della vita in camper.

È diventato un vero e proprio progetto di famiglia. I nostri due figli, che ora sono andati via di casa, hanno contribuito all'investimento. Questo camper ci sembra non solo un mezzo per viaggiare, ma anche una meravigliosa collaborazione all'interno della nostra famiglia.

Viaggiare ci dà l’equilibrio che cerchiamo nella nostra vita lavorativa impegnata ma preziosa. Viaggiare in camper ci porta pace, avventura e l'opportunità di godere insieme di tutto ciò che il mondo ha da offrire. Non vediamo davvero l'ora di condividere questa esperienza con gli altri. Chissà, ci vediamo on the road!

8 recensioni

Ina Ina

Visualizza questo testo in Italiano

Wij mochten voor de 2e x met de mooie camperbus van Paul&Christel op reis. Na de camperbus opgehaald te hebben zijn we vertrokken richting Kroatië. We hebben bijna 3 weken lang prachtig weer gehad. Op de terugreis vlak voor de grensovergang bij Venlo nog een stop bij een raststette om te kijken waar we zouden overnachten en toen de camperbus niet wilde starten. Na goede communicatie met Goboony kwam al een half uurtje later iemand van de Duitse pechhulp. In mum van tijd was het opgelost en konden we verder. Onze laatste stop was in Julianadorp aan zee alwaar wij het noodweer beleefd hebben. Wat een ervaring en wat een natuurgeweld! Vanochtend de camperbus schoon en netjes weer ingeleverd en onder genot van koffie en lekkers nog gezellig gekletst met Paul&Christel. Toen was het moment daar om afscheid te nemen van "onze" geweldige camperbus. Paul&Christel dank jullie wel dat we weer met jullie (en toch ook beetje onze) camperbus een prachtige reis mochten maken via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Italië weer naar Oostenrijk, Duitsland en nog de Nederlandse kust. De camperbus rijdt echt fantastisch!! Giugno 2026
Renata Renata

Visualizza questo testo in Italiano

Wij hebben voor de camper van Paul en Christel gekozen omdat we relatief dichtbij wonen. Maar wat een goede keuze was dat! De camper is comfortabel en er ontbreekt aan niks. Wat we heel fijn vonden was dat, toen er onderweg een klein dingetje was, Paul goed bereikbaar was. Wij zijn via de Moezel naar het Zwarte Woud gereden en vervolgens naar het Our dal in Luxemburg. Dit is goed te doen in tien dagen. We hebben op prachtige campersites gestaan voor weinig geld, maar ook op luxe campings. Een super ervaring, voor herhaling vatbaar. Christel en Paul…bedankt!!! Maggio 2026
Ina Ina

Visualizza questo testo in Italiano

Wij mochten met de camperbus van Paul en Christel onze roadtrip naar Montpellier in Zuid-Frankrijk maken. Superleuk contact met Paul en Christel! Ook fijn dat de haal en breng tijden bespreekbaar zijn en nog zeer nuttige tips meegekregen. De camperbus (automaat) rijdt echt geweldig!! Ook de aanwezige airco is een groot pluspunt! Echt alles zit er bij. We hoefden alleen onze kleding en boodschappen inladen en konden gaan. Paul en Christel hartelijk dank voor deze geweldige ervaring!! Settembre 2025
Miranda Miranda

Visualizza questo testo in Italiano

We kunnen terugkijken op een heerlijke eerste vakantie met een camper. Paul en Christel zijn fijne mensen die alle tijd nemen om alles uit te leggen en goede tips geven zodat je onbezorgd op vakantie gaat. Camper is meer dan compleet (vooral de mini airfryer was ideaal voor de afbakbroodjes in de ochtend). Camper rijdt super en bed ligt heerlijk. Tijden van ophalen en inleveren is prima overleg over. Zeker aan te bevelen! Mochten we in de toekomst opnieuw een camper huren, dan zien ze ons terug! Settembre 2025
Arjan Arjan

Visualizza questo testo in Italiano

Voor ons de eerste keer met de camper op weg . Via goboony kwamen we bij Paul en Cristel een leuk stel. Na de reservering contact gehouden over hoe en wat ,de dag van de waarheid we werden hartelijk onthaald met goede tekst en uitleg over de camper (beetje te lang 😃). Na alles te hebben geregeld met een lekker bakje koffie werd het tijd om op pad te gaan . Alles wat je zo'n beetje nodig hebt zit er in ,hij rijd super en fijn om met op pad te gaan . Een aanrader dus voor mensen die gerust op weg willen met een leuke camper. Gr Arjan en Margriet Agosto 2025
Bart Bart

Visualizza questo testo in Italiano

Voor ons de eerste keer met een camper op reis te zijn. Is goed bevallen. De verhuurders zijn super hosts. Goede info vooraf. Een zeer goed ingerichte camper,van alles voozien. Ook tijdens de reis contact met verhuurder erg prettig. Bovendien staan ze open voor tips en dergelijke. Deze verhuurder is zeker aan te bevelen! Giugno 2025
H. J. H. J.

Visualizza questo testo in Italiano

Compleet ingerichte camper. Ondanks slechter weer toch goed kunnen vermaken in de camper. Paul en Christel waren ook goed meedenkend en haal- en breng tijden waren goed bespreekbaar. Camper is vrij nieuw en rijd goed. Maggio 2025
Jan Willem Jan Willem

Visualizza questo testo in Italiano

De overdracht was zeer correct en tevens gemoedelijk. Mijn vrouw en ik zijn een week lang op de Veluwe en in Limburg geweest. Fietsen mee op de fietsendrager. De camper is nog bijna nieuw en voldoet aan de verwachtingen. Aan boord zijn zelfs een waterkoker, een Nespresso apparaat en voldoende servies en bestek. In juli gaan wij opnieuw! Maggio 2025