Caroline Caroline

Visualizza questo testo in Italiano

Fijne en compacte camper. Uitgebreide uitleg van vriendelijke eigenaar gekregen. Camper is binnen best laag door hefdak. Grote mensen moeten vaak bukken. Daktent is vrij laag,. In en uit daktent klimmen via aanrecht is te doen bij goede gezondheid en flexibiliteit. Keuken is compleet met goede koelkast. Inventaris is basic, maar alles is aanwezig. Bergruimte is minimaal. Voor 2 personen voldoende. Camper rijd op snelweg goed door en cruise control is ideaal. Binnendoor ligt camper goed op de weg. Trekt goed door in de bergen. Stijle wegen wel terug schakelen. Gezellige sfeer verlichting aanwezig binnen en buiten. Slang en stroomkabels aanwezig. Genoten van mijn vakantie met 1 persoon en hond. Maggio 2026