Questo testo è stato automaticamente tradotto da Google. Passa all'originale
Un camper davvero bello con un proprietario davvero gentile! Siamo stati in Normandia per una settimana e ci siamo davvero goduti questa splendida auto. L'equipaggiamento è perfetto; basta preparare qualche vestito e partire! Ah, siamo stati davvero contenti di avere un piumone. Di notte faceva comunque piuttosto freddo. E poi, il riscaldamento funziona benissimo.
Risposta da Richard
Dank jullie wel voor deze mooie woorden Markus! 😊
Superleuk om te horen dat jullie zo genoten hebben van de trip naar Normandië en van de buscamper. Fijn ook dat alles qua uitrusting goed bevallen is. En ja… die koude nachten horen soms een beetje bij het avontuur 😉 Gelukkig heeft de verwarming jullie goed warm gehouden.
Jullie waren topgasten en jullie zijn van harte welkom voor een volgende roadtrip!
Ps @verhuurders
Dit zijn de huurders die je graag wilt hebben; communicatief, betrouwbaar, netjes, attent én prettig in de omgang,