Deze camper is ons uitermate goed bevallen.
We waren met z'n tweeën, dus het hefbed hebben we niet gebruikt.
Alles werd goed uitgelegd door Koert voordat we ermee op pad gingen.
De reis ging naar Normandië.
We zaten de laatste paar dagen in een oververhit Frankrijk ( code rood ) in heel veel arrondissementen.
Waren daarom blij met een goed werkende airco .
En de ventilator in het slaapgedeelte maakte het net wat aangenamer om te kunnen slapen.
Grote koelkast en dito vriesvak maakten het geheel comfortabel!