Petra Petra

Visualizza questo testo in Italiano

5***** (De app accepteert blijkbaar maximaal 4 sterren, maar wat mij betreft zijn het er 5) Tijdens de hittegolf in juni gingen wij met camper Norbert on tour door Duitsland, richting deTsjechische grens. Ondanks de hitte van 30+ graden, was het prima te doen, ook al was er geen airco. Boven het bed zat een ventilator, die de warme lucht 's avonds al snel uit de camper verdreef. Door het zonnepaneel hadden we voldoende stroom om onze apparaten te kunnen opladen. De inrichting van de camper was zeer compleet, we hebben niks gemist tijdens onze trip. Het contact met verhuurder Evie verliep vlot en prettig. Al met al is Norbert een fijne reisgenoot die we vast nog wel eens mee willen hebben. Giugno 2026