Cédric Cédric

Questo testo è stato automaticamente tradotto da Google. Passa all'originale

Bella esperienza. Proprietario cordiale. Ci ha fornito tutte le informazioni necessarie prima della nostra partenza. Marzo 2026
Risposta da Francis dank u wel voor de goede recensie Cédric , Voor ons was het ook een aangename kennismaking ,zo leer je veel nieuwe mensen kennen. Tot een volgende keer en altijd welkom voor een koffie of ... als je in de buurt bent ;-) Mvg Francis