Allereerst hadden we een kennismaking met Lizanne en Kornelis om de camper te bezichtigen. Dit verliep heel hartelijk. We zagen waar we mee op reis zouden gaan en kregen alvast de nodige info. Op de dag van vertrek moest nog de intake via Goboony geregeld worden. Dit ging ook prima. We werden nog verwent met een lekkere verrassing en daarna kon de reis beginnen. Het was onze 2e reis met een camper, dus niet alles was onbekend. We zijn via de oostkant van Nederland naar beneden gegaan richting de Eifel/Ardennen. We hebben camperplekken voor een nacht gehad maar ook langere tijd op mooie plekken gestaan. We begonnen met regenachtig weer
En eindigden met een hittegolf ;-). Voor beide weer typen is de camper uitstekend geschikt! Binnen spelletjes gedaan en buiten heerlijk onder de luifel (onder de bomen) geluierd. Zo makkelijk, alles is aanwezig! Gelukkig konden we ook het hefbed gebruiken, twee volwassenen in 1 bed met bijna 40° is niet te doen.. soms zelfs de airco nog gebruikt om het iets te koelen. Een heerlijke grote koelkast met ruim diepvriesvak is een extra luxe! Al met al een prachtige camper, lieve verhuurders, soepele overdracht. Ook bij het terug brengen dezelfde hartelijkheid en interesse hoe het geweest was.
We kunnen alleen maar zeggen: een dikke duim omhoog voor deze camper èn Lizanne en Kornelis.