De overdracht van de camper was prima, de eigenaar is niet moeilijk. Dat was ook wel te zien aan de aflevering van de camper.
Wat op het oog schoon leek te zijn.
"Mijn vrouw heeft er enorm haar best op gedaan was het verhaal"
Klapstoelen niet om aan te zien het tafeltje was te vies en verroest om gebruik van te maken en hebben dus eigen stoelen en tafel meegenomen.
Eenmaal gearriveerd op plaats van bestemming was het "schone" toilet allen op de zitting schoongemaakt en de achterkant was te goor om er gebruik van te maken.
Ik heb het hele toilet dus nog grondig moeten schoonmaken.
Net als het gasstel wat onder een glazen plaat netjes leek te zijn...
Wat voor mij een leuk uitje had moeten worden werd met slecht weer een nachtmerrie.
Het dakraam lekte en mijn matras was doorweekt.
Het enige wat ik te horen kreeg was dat ik er goed aan deed om het door te geven en dat hij het NOG wel een keer weer ging kitten.
Nooit weer.....