Visualizza questo testo in Italiano
Mooie camperbus voor 2 personen. Interieur is smaakvol en de grote koelkast is zeker een pre! Wij hebben 3 weken door Tsjechië, Slowakije en Polen gereden, waar de wegen niet altijd even mooi waren, maar de bus deed het prima. Ook 14% stijging tegen de berg omhooggevallen was geen probleem. Keuken en toebehoren zijn uitgebreid aanwezig. Off grid kan wel, maar wie in de nacht een apparaat nodig heeft (bv een apneu apparaat) kan niet off grid. De omvormer wordt op den duur te warm en gaat piepen, dan moet ie uit. Wij hebben daarom ook elke nacht op een camping gestaan, was trouwens ook heel gezellig. Klaas is een goede verhuurder, goed bereikbaar via WhatsApp. Alleen berichten worden na 24 uur gewist, dat is soms lastig als je info wilt teruglezen. Vandaar 4 van de 5 sterren.