Liesbeth Liesbeth

Visualizza questo testo in Italiano

Een knusse bus! De overdracht met Nadine verliep heel plezierig. Ze was duidelijk en hulpvaardig. De camper was goed voorzien met nuttige dingen en er was in de loop van het weekend niets dat ik miste. Voor mij was het een fijne ervaring, hoog achter het stuur, later lekker tussen veel groen en leuke mensen. Ook mijn hond Doris was op haar gemak in de camper en daarbuiten. Een prima camper, met een mooie bubbel! Giugno 2026
Risposta da Nadine Fijn te lezen Liesbeth! Dankjewel voor je fijne review!